Regulamin

ZAMÓWIENIA I REALIZACJA:


1. Zamówienia w sklepie można składać poprzez sklep internetowy eastwarriors.pl
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
3. Zamówienia złożone w naszym sklepie wysyłamy w ciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy). W uzasadnionych przypadkach czas realizacji może wydłużyć się do 3 dni od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
4. Zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty na koncie.
5. Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie adresu e-mail - po przyjęciu zamówienia Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu poprzez e-mail. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych, nie będą realizowane.
6. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
7. Sklep eastwarriors.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji (patrz punkt 6).
8. Oferta sklepu jest ważna tylko na terenie Polski.
9. Sklep eastwarriors.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
10. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
11. Zamówiony towar zostanie wysłany pod adres wskazany przez Zamawiającego w terminie do 48 godzin od daty zaksięgowania się przelewu.
12. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która to wydłuża czas realizacji zamówienia.
13. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna paragon fiskalny. W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT (np. podmioty gospodarcze) prosimy o wcześniejsze poinformowanie o chęci otrzymania faktury VAT, w innym przypadku zostanie wystawiony paragon.

KOSZTY WYSYŁKI:


1. Podane w sklepie ceny nie zawierają kosztów pakowania i wysyłki.
2. Koszty wysyłki, w zależności od wybranej opcji dostawy przez Klienta, są doliczane automatycznie do wartości zamówienia.
3. Podane koszty wysyłki dotyczą dostawy na terenie Polski.
4. Wysyłka realizowana jest za pomocą firmy InPost i/lub firm kurierskich.

FORMY PŁATNOŚCI:


1. Przelewem na konto podmiotu prowadzącego sklep eastwarriors.pl EASTWARRIORS. Numer rachunku bankowego i dane do przelewu zostaną wysłane na e-mail podany przez Zamawiającego.
2. Za pobraniem - zapłata gotówką za towar następuje w momencie jego odbioru u kuriera lub w Paczkomacie InPost przy użyciu karty lub przelewu.
3. Za pomocą platform płatniczych:
3.1. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za
pośrednictwem Dotpay.pl


REKLAMACJE I ZWROTY:


1. W przypadku otrzymania przez Klienta towaru wadliwego należy odesłać go przesyłką pocztową w ciągu 14 dni do siedziby firmy wraz z opisem wady. Adres do zwrotu to Ewa Grela ul. Pergolowa 2/1 20-819 Lublin. Poczta niestety nie dostarcza przesyłek na nasz adres sklepowy!
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, przez producenta asortymentu,
3. Towar uszkodzony, zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe, na przykład ze względu na brak w magazynie, klientowi zostanie zaproponowana pozycja zastępcza, bądź też zwrócona równowartość produktu.
4. Klient ma prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki.
4.1.  Zwracany towar musi być w pełni kompletny, nieuszkodzony bez śladów używania, lub też świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
4.2. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu.
5. W celu dokonania zwrotu należy wysłać e-mail na adres eastwarriors@wp.pl z następującymi informacjami:
- numerem zamówienia
- nazwa towaru, który Klient chce zwrócić
- adresem zwrotnym
5.1. W informacji zwrotnej wysłanej na podany adres mailowy Klient otrzyma informację na jaki adres należy wysłać zwracany produkt.
5.2. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (pobierz tutaj) oraz numer konta, na jaki ma zostać zwrócona zapłata.
5.3. Koszt odesłania przesyłki do eastwarriors.pl pokrywa Klient.
5.4. W ciągu dwóch dni roboczych produkt zostanie sprawdzony.
5.5. Jeżeli towar spełnia wymienione wymagania w ciągu 14 dni roboczych, dokonamy zwrotu zapłaty na wskazane konto.
6. Zwrot produktu zakupionego w sklepie internetowym jest uregulowany ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 10 dni od dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
7. Od 25 grudnia 2014 r. w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, konsumentom przysługuje dłuższy czas na zwrotu towaru. Nie 10 dni, jak dotychczas, a 14 dni.
Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką, płyty winylowe, kasety, itp. oraz produkty szybko psujące np. artykuły spożywcze.