Regulamin

 

SPIS TREŚCI

 

  • §1 Definicje

  • §2 Kontakt ze Sprzedawcą

  • §3 Wymogi techniczne

  • §4 Zakupy w Sklepie

  • §5 Płatności

  • §6 Realizacja zamówienia

  • §7 Prawo odstąpienia od umowy

  • §8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

  • §9 Nasze prawo do odrzucenia zamówienia lub odstąpienia od umowy

  • §10 Reklamacje

  • §11 Dane osobowe

  • §12 Zastrzeżenia

  • §13 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami

 

Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

 

 

 

  • §1 DEFINICJE

 

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

 

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

 

Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

 

Regulamin – niniejszy regulamin.

 

Sklep – sklep internetowy eastwarriors.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem eastwarriors.pl.

 

Sprzedawca – Sklep  internetowy  działający  pod  adresem  wwwpitbullstore.pl  prowadzony  jest  przez Ewa Grela Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EG z siedzibą w  Lublinie  przy  ulicy  Pergolowa 2/1, NIP 7121449955, REGON 060449495.

 

   

 

 

  • §2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

 

Adres pocztowy: Pergolowa 2/1, 20-819 Lublin.

 

Adres e-mail: eastwarriors@wp.pl

 

Telefon: +48512487618.

 

Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): 20-023 Lublin, Chopina 45, sklep EASTWARRIORS.

 

Adres do wysłania reklamowanego towaru: 20-023 Lublin, Chopina 45, sklep EASTWARRIORS.

 

  • §3 WYMOGI TECHNICZNE

 

Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:

 

urządzenie z dostępem do Internetu

 

przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

 

Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

 

  • §4 ZAKUPY W SKLEPIE

 

Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.

 

Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.

 

Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.

 

Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.

 

Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.

 

Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

 

Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.

 

Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

 

  • §5 PŁATNOŚCI

 

W sklepie internetowym Pitbull West Coast za zakupy zapłacisz:

 

 

 

KARTĄ KREDYTOWĄ / DEBETOWĄ

 

Przyjmujemy zapłaty kartami VISA, MasterCard i Maestro.

 

Niektóre banki oferują posiadaczom kart Visa, MasterCard dodatkowe środki bezpieczeństwa w formie kodu PIN lub (jednorazowego) hasła. Są one dowodem dla banku i dla nas, że jesteś prawowitym posiadaczem lub użytkownikiem danej karty. Jeżeli w przypadku Twojej karty zastosowano normy bezpieczeństwa „Verified by Visa” (Zweryfikowane przez Visa), „MasterCard SecureCode” (Kod Bezpieczeństwa MasterCard) zostanies poproszony/a o wprowadzenie swojego kodu PIN lub hasła. Płatność zostanie zaakceptowana jedynie po wprowadzeniu poprawnego kodu lub hasła.

 

 

 

Wybierając opcje zapłata kartami dokonujesz płatności poprzez naszego partnera Dotpay.

 

 

 

BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA

 

Bankowość Internetowa w Czasie Rzeczywistym, (RTOB), umożliwia bezpieczne i łatwe zakupy online. Usługi płatnicze obejmują Getin Bank, Idea Bank, Bank Pocztowy, Inteligo, Blik, mTransfer, Plus Bank, T-mobile Usługi Bankowe, BPSRaiffeisen,PBSCredit Agricole, Poczta Polska, ING Bank Śląski, Pekao S.A., Bank BNP, iPKO, Citi Handlowy, Alior Bank, Noble Pay, Millennium, Nest Bank, Santander, SGB, iDEAL, Sofort. Płatności w ramach RTOB są wolne od dodatkowych kosztów.

 

 

 

Korzystając z bankowości internetowej, dokonujesz płatności poprzez naszego partnera spółkę Dotpay sp. z o.o. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935, posiadająca numer NIP 779-236-98-87, NIP EU PL7792369887, numer REGON 301345068 oraz kapitał zakładowy w wysokości 5 476 300,00 PLN, opłacony w całości gotówką.

 

 

 

PŁATNOŚĆ MOBILNA BLIK

 

Płatność do wyboru razem z płatnościami RTOP oferowanymi przez Dotpay.

 

 

 

ZAPŁATA PRZY ODBIORZE

 

Zamówienie zostanie wysłane do Ciebie kurierem Inpost, któremu zapłacisz za zakupy przy odbiorze paczki.

 

 

 

ZAPŁATA PRZELEWEM

 

Zapłać przelew bankowym na konto nr 17109025900000000137217055 Santander Bank.

 

Odbiorca: Ewa Grela Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EG.

 

W tytule przelewu wpisz nr zamówienia, przyśpieszy to realizację zamówienia.

 

Rezerwacja towaru dla zamówienia opłacanego przelewem obowiązuje przez 4 dni. Po tym okresie jeżeli przelew nie wpłynie na konto zamówienie jest anulowane.

 



 

O Dotpay.

 

Dotpay to organizacja, która w naszym imieniu przetwarza płatności online i informacje dotyczące płatności. Dotyczy to między innymi bankowości internetowej w czasie rzeczywistym (ang. Real Time Online Banking), portfeli i przelewów bankowych. Jeżeli dokonujesz płatności za pośrednictwem Dotpay, wyślemy Twoją paczkę, gdy otrzymamy potwierdzenie o dokonaniu pełnej płatności. Szczegóły Twojej płatności zostaną bezpiecznie przesłane do Dotpay i zostaną wykorzystane jedynie do przetworzenia transakcji. W żadnym przypadku nie zostaną one ujawnione lub przekazane osobom trzecim ani też wykorzystane w celach reklamowych.

 

  • 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.

 

Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.

 

W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

 

W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.

 

Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost.

 

  • §7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

 

w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.

 

w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.

 

zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.

 

Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).

 

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

 

 

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

 

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: 20-023 Lublin, ul. Chopina 45, sklep EASTWARRIORS. niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 30 dni.

 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

 

Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

 

Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

 

  • §8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

 

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

 

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

 

w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

 

w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

  • §9 NASZE PRAWO DO ODRZUCENIA ZAMÓWIENIA LUB ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Realizacja wszystkich zamówień na Platformie jest uzależniona od dostępności produktów. Wyraźnie zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia z dowolnej przyczyny. Zastrzegamy sobie również prawo do odstąpienia od Umowy w niżej wymienionych sytuacjach, poprzez pisemne powiadomienie, bez ponoszenia odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub koszty inne niż zwrot kwoty otrzymanej od Państwa w związku z anulowaną przez nas Umową:

 

  • produkt jest niedostępny / nie znajduje się w magazynie;

  • podane przez Państwa informacje dotyczące fakturowania są niepoprawne lub nie można ich zweryfikować;

  • Państwa zamówienie zostało oznaczone przez nasz system zabezpieczeń jako zamówienie nietypowe lub możliwe oszustwo;

  • działają Państwo w charakterze odsprzedawcy;

  • wystąpił błąd w cenie wyświetlanej na Platformie; lub

  • nie mogliśmy doręczyć zamówienia na podany przez Państwa adres;

 

  • §10 REKLAMACJE

 

W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

 

Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

 

złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

 

przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy

 

żądać wymiany rzeczy na wolną od wad

 

żądać usunięcia wady

 

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.

 

Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres 20-023 Lublin, ul. Chopina 45, sklep EASTWARRIORS

 

Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

 

Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.

 

Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

 

 

 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

 

W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

 

mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

 

pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

 

bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.

 

internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

  • §11 DANE OSOBOWE

 

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

 

Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

 

  • §12 ZASTRZEŻENIA

 

Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.

 

Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.

 

Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.

 

Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

 

Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.

 

  • §13 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.

 

Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do kwoty zamówienia złożonego przez Kupującego.

 

Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do jednego roku od wydania towaru Kupującemu.

 

W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu

 

 

 

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

 

 

 

 

 

 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

 

 

P.B.W.C. Sp. z o.o.

 

PBWC Sp. z o.o. ul. Kolonia 12, 62-085 Potrzanowo
adres e-mail: pitbullstore@pitbull.pl

 

 

 

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):

 

 

 

....................................................................................................................................................................................................................................

 

 

 

....................................................................................................................................................................................................................................

 

 

 

....................................................................................................................................................................................................................................

 

 

 

 

 

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ..........................................................................................................................

 

 

 

- Imię i nazwisko Konsumenta (-ów): ..............................................................................................................................

 

 

 

- Adres Konsumenta (-ów): ..........................................................................................................................................

 

 

 

..................................................................................................................................................................................

 

 

 

 

 

.............................................................................................

 

Podpis Konsumenta

 

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

 

 

 

 

Data ............................................

 

 

 

(*) Niepotrzebne skreślić.